Omtale

Autografer

Medlemmene

71 grader nord-klubbens historie startet i år 2000. Det begynte med at Sara, Bente, Kristine og Rakel møttes for å se 71 grader nord hjemme hos Rakel, som den gangen var den eneste som hadde TV Norge. Mat har vært en naturlig ingrediens til tv-kveldene siden dag én.

Etter den tid har det blitt flere medlemmer i "klubben", og TV Norge er på alles tv-skjermer, slik at vi nå rullerer på å ha vertinnerolle for tv-kveldene. Hvert år velger vi hver vår deltaker fra 71 grader nord, som vi selv skal være, og heie på, gjennom serien. Det er litt kjedelig å være den som først ryker ut av serien, men heldigvis får vi være med videre til neste klubbkveld til tross for at vår deltaker må reise hjem.

I tillegg til å følge tv-serien og spise god mat drar vi på fotturer, skiturer og hytteturer i felles regi og til felles glede. Vi er alle sant enige om at klubbmedlemskapet gir oss flotte turer, trivelig selskap og god mat!

71 grader nord-klubben på Knivskjellodden i 2012

Gjengen samlet på Knivskjellodden september 2012. Nordkapplatået i bakgrunnen.